تبلیغات
قرن 21 - آشنایی با دیکشنری بازاریابی اینترنتی – حرف C
قرن 21
صفحه نخست       پست الکترونیک          تماس با ما              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ :میهن بلاگ 99
نویسندگان
آشنایی با دیکشنری بازاریابی اینترنتی – حرف C

در این مطلب می خواهیم شما کاربران عریز را با دیکشنری بازاریابی اینترنتی – حرف C آشنا کتیم . در صورتی که قصد ورود به حوزه بازاریابی اینترنتی دارید می توانید با ما همراه باشید. 
نتیجه تصویری برای ‫آشنایی با دیکشنری بازاریابی اینترنتی – حرف C‬‎

کلمه هایی که با C شروع می شوند را با هم بررسی می کنیم. آن دیکشنری شامل اصطلاحات تخصصی می باشد و همچنین دانستن آنها جهت افرادی که با بازاریابی دیجیتال در ارتباط خواهند بود، لاطم است.

1) Call To Action 
دکمه فراخوان : در صورتی که چه جایگزین فارسی خوبی جهت آن کلمه وجود ندارد، ولی باید توجه داشت دکمه فراخوان، یک لینک متنی، یک دکمه، تصویر و همچنین یا نوعی از لینک وبسایت می باشد که باعث می می شود بازدید کننده وب وبسایت و مرکز خبرهای جدید تو تشویق و همچنین ترغیب می شود تا به یک صفحه فرود برود و همچنین به یک مشتری هدایت شونده تغییر پیدا کردن می شود. بعضی از نمونه های CTA به آن صورت خواهند بود “همین حالا عضو شو” یا “روزنامه های امروز را دانلود کن”. آن موضوعات جهت بازاریاب ها مهم خواهند بود زیرا آن فراخوان ها مانند طعمه هایی خواهند بود که باعث می می شود یک بازدید کننده از وبسایت به یکی از مشتری های بالقوه تغییر پیدا کردن می شود. به همین دلیل کاملا مشخص می باشد که آن روش جهت جذب مشتری ها و همچنین تغییر پیدا کردن آن هم ها به مشتری نهایی، اهمیت خیلی زیاد بسیاری دارند 

2) (Clickthrough Rate (CTR 

نرخ کلیک : قسمت و بخش مخاطبین تو که از یک قسمت وب وبسایت و مرکز خبرهای جدید تو به مرحله بعدی کمپین بازاریابی تو، وارد می شوند (با کلیک کردن) با نام نرخ کلیک شناخته می می شود.

به صورت یک معادله ریاضی، آن پارامتر معادل با تعداد کلی کلیک ها در صفحه تو، تقسیم بر تعداد فرصت های کلیک جهت اشخاص می باشد (تعداد فرصت های کلیک جهت اشخاص بر اساس بازدید صفحه، ایمیل های ارسال شده و همچنین غیره محاسبه می می شود)

3)Content 

محتوا : در باره بازاریابی درونگرا، محتوا بخشی از اطلاعاتی می باشد که به هدف گرفتن، مشارکت و همچنین اشتراک گذاری مورد بهره بری و استفاده قرار می گیرد. آن محتوا معمولا از وبلاگ ها، ویدیو ها و همچنین پست های رسانه های فرهنگی و اجتماعی، تصاویر، اسلایدشو و همچنین یا پادکست های صوتی ساخته یا ایجاد می شوند ولی باید توجه داشت انواع خیلی زیاد بسیاری از آن هم ها را می قدرت در وبسایت ها دیدن کرد. از ابتدای روند جذب ترافیک توسط وبسایت تا تغییر پیدا کردن مشتری های بالقوه به مشتری های نهایی، محتوا در برنامه جذاب و جالب و خوب های بازاریابی درون گرا، نقش خیلی زیاد مهمی را ایفا می کند.

در مطالب بعدی سعی خواهیم کرد اصطلاحات دیگری در این زمنیه برای شما شرح دهیم .از توجه و همراهی شما سپاسگزاریم /







نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
سه شنبه 27 آذر 1397
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی